Serkan Özel '' Kapalı Gişe Yalnızlık'' ePub ebook PDF ekitap indir

Serkan Özel '' Kapalı Gişe Yalnızlık'' ePub ebook PDF ekitap indir

 Canı yanardı... "Geçmiş olsun!" derdim.
Yüreği burkulurdu... "Geçmiş olsun!" derdim.
"Ama seni seviyorum..." derdi. "Geçmiş olmasın!" derdim.
Niye biliyor musunuz?
Çünkü aşktı benim tek derdim...
Ama her şey gibi bu aşka da geçmiş oldu.
Zaten "Güzellik geçicidir..." demişlerdi ve haklıydılar çünkü benim sevdiğim de bir güzellik yaptı ve bizi geçmiş oldu.
Sonra ne mi oldu?
Sonrasını biliyorsunuz zaten...
Hem o benden geçmiş oldu hem de ben kendimden geçmiş oldum...
-Serkan Özel-
(Tanıtım Bülteninden)




 http://bc.vc/y4MR5J
Pdf formatında İndirmek İçin "PDF İndir" İkonuna veya Alternatife Tıklayınız.


Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. e-Babil Kütüphanesi - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger